Print en mail
Printen is een onlosmakelijk onderdeel geworden van de grafimedia industrie. In het verleden werd er nog getwijfeld aan deze, toen nog onvolwassen techniek. Door de jaren heen heeft de techniek een vlucht doorgemaakt en biedt tegenwoordig een gelijkwaardige drukkwaliteit aan het traditionele drukken (offset). Printen heeft twee grote voordelen. Het eerste voordeel is (het feit) dat men nu ook in staat is zeer kleine oplagen te publiceren en niet de traditionele drempel van ongeveer 1.000 exemplaren hoeft te hanteren. Het tweede voordeel is dat bij printen de mogelijkheid bestaat te personaliseren. Dit stopt echter niet bij alleen maar de naam en de geachte heer/mevrouw […] regel. Tegenwoordig is hierin veel meer mogelijk. Graag leggen wij u in een persoonlijk gesprek uit wat hier zoal écht in mogelijk is. Want, voor elke branche en voor elke vraag bestaat een oplossing.
Mail is een bijzonder breed begrip. Enkele voorbeelden van dit begrip zijn de zogenaamde off-line media mailings en poststukken, als de on-line media e-news of persoonlijke URL’s. De beste vorm is volgens ons een combinatie van beide. Interactie is wat de klant van deze tijd wil. Via diverse media en kanalen benaderd worden op een vriendelijke en juiste manier.
Traditionele mailings
Mailings zijn een onlosmakelijk onderdeel van de acquisitie van nieuwe klanten. In dit vakgebied zijn wij bijzonder gespecialiseerd.
Dit houdt in dat wij niet alleen goed zijn in het realiseren van de mailing, maar ook het op voorraad houden van gedrukte publicaties, het adviseren in het proces van ontwikkeling van print publicaties en het aanbieden van lagere portikosten behoren hiertoe.
Of het nou een mailing of een brief (of meerdere!) in een envelop betreft, een ‘secure’ mailing die gebruik maakt van barcode registratie systemen, het versturen van catalogi, of het beheren van factuurstromen, wij realiseren het als ketenspecialist voor u!
Digitale mailings
Uiteraard realiseren wij ons terdege dat er meer is dan louter de traditionele mailing. Deze mailing is relatief kostbaar per exemplaar (maar heeft een zéér hoge attentiewaarde, vergeet dat nooit!).
Een goed alternatief dat wij bieden zijn de zogenaamde internet mailings, oftewel digitale mailings. Voorbeelden van dit type mailing zijn e-news of een persoonlijke URL. Het is ook nog mogelijk SMS of MMS in te zetten voor een nog meer interactief karakter. Het medium internet werkt optimaal als ondersteuning voor een totale campagne. Informeer bij ons naar deze mogelijkheid en wij komen het graag in een persoonlijk gesprek met u bespreken.
“De juiste communicatie, op de juiste wijze op de juiste tijd.”